Afvalproblematiek Rietplas

Donderdag, 30 oktober 2014

Vanuit de gemeente Houten is aan het bestuur van de AUHV gevraagd om aandacht te vragen voor de afvalproblematiek rond een aantal van onze viswateren. Met name de bewoners rondom de Rietplas hebben aangegeven dat er vaak afval achterblijft rond en naast de afvalbakken. En dat is niet alleen een vies gezicht, maar het trekt ook ongedierte aan.

Ook de leden van de AUHV kunnen helpen dit probleem op te lossen. Het is uiteraard niet de bedoeling om je afval na het vissen naast de afvalbakken te zetten. Totdat de bakken worden geleegd is het dan een puinhoop en dat wil niemand. Neem je afval dus mee naar huis als je het niet in de vuilnisbakken kwijt kunt. Voor de Kaaidijk langs de Schalkwijkse wetering geldt hetzelfde.

Laten we hier als leden van de AUHV rekening mee houden en er met z’n allen voor zorgen dat de klachten verdwijnen. Ruim je afval op en neem het mee naar huis. Bedankt voor jullie medewerking!

Lees ook: