Nachtvissen Strijkviertel

Ontheffing om te kunnen nachtvissen op plas Strijkviertel

Sinds 2020 is het mogelijk om met een ontheffing voor nachtvissen van de AUHV 's nachts te vissen op Plas Strijkviertel. Normaal gesproken is het verboden toegang tussen zonsondergang en zonsopkomst.

De AUHV heeft met het recreatieschap De Stichtse Groenlanden een overeenkomst getekend, hierdoor kan de AUHV Karpergroep 25 ontheffingen voor nachtvissen vergeven.
De kosten van een ontheffing om te kunnen nachtvissen voor Plas Strijkviertel bedraagt € 100,- per jaar.

Momenteel zijn alle ontheffingen vergeven en is er een wachtlijst.
Het is weer mogelijk om je in te schrijven voor de wachtlijst van Plas Strijkviertel. Als je je wilt aanmelden, of vragen hebt dan kun je een e-mail sturen naar karpergroep@auhv.nl

Door je in te schrijven ga je akkoord met de regels van de ontheffing.
Bij overtreden van deze regels zal zonder waarschuwing of restitutie je ontheffing worden ingenomen.

De (25) passen voor 2024 zijn momenteel allemaal vergeven. In het najaar van 2023 zijn er 2 passen opgezegd. De leden op de wachtlijst zijn aangeschreven en hebben beide de ontheffing aangenomen waardoor het verloop dit jaar 2 is.

De wachtlijst is (laatst bijgewerkt op 18-04-2024):
NS, FvS, JV, SvK, AdK, MvG, MKn, BC, JS, JvD, E-JW, WdB, MvD, SB, RL, AS, JD, JBr, MdBe, MG, RvD, JWB, FN, GK, MdBr, JH, Sse, EG, DD, EB, VO, DvD, BP, HH, RS, RM, OK, RV, MvdR, RB, SvD, BvdW, MiKI, DS, GvD, DN, LH, AvK, WdW, RW, FdR, Mke, PvL, VvL, CL, MVe, ThJ, BjB, BaH, Mou, NiCi, DeLo, Rovz, MaHa, Gmk.

Voor overige vragen kun je contact opnemen met de karpergroep via de mail karpergroep@auhv.nl

Regels betreft wachtlijst en meerdere ontheffingen:
- Wanneer je op de wachtlijst staat én je krijgt een boete voor een overtreding op het betreffende water dan zal je van de lijst worden verwijderd, na 2 jaar kom je weer in aanmerking om je in te schrijven.
- Wanneer je aan de beurt bent moet je hem nemen óf kom je opnieuw op de wachtlijst te staan (een jaar bovenaan blijven staan kan dus niet).
- Het is niet mogelijk om zowel een nachtvisontheffing van de Nedereindse plas als plas Strijkviertel te hebben, je mag wel één pas hebben en voor het andere water op de wachtlijst staan.