Automatische incasso

Kies jij ook voor betaalgemak en meer voordeel? Geef de AUHV een incassomachtiging klik hier

Je kunt kiezen voor toezending van een acceptgirokaart voor de betaling van de contributie. Iedere keer moet je dan zélf – en op tijd, actie ondernemen om de verschuldigde contributie te voldoen. Bovendien worden er voor drukken, verzending en verwerking van acceptgirokaarten extra kosten in rekening gebracht.

Dit kan veel gemakkelijker en voordeliger! Je kunt ons namelijk ook machtigen om de contributie automatisch van je rekening af te schrijven. Deze betaalwijze biedt jou én de AUHV voordelen. Hieronder zetten wij de voordelen voor je op een rij.

Voor uw en ons gemak

• Je hebt geen omkijken meer naar de betaling (bij voldoende saldo op je rekening);
  • Je betaling is altijd op tijd;
  • Je betaling wordt sneller verwerkt;
  • Je hebt gegarandeerd je visdocumenten vóór 1 januari in huis;
  • Je hoeft niet de kosten € 5,00 voor de acceptgiro en -verwerking te betalen;
  • De postzegel op de antwoordkaart nemen wij voor onze rekening.

Niet eens met de afschrijving?

Jij blijft uiteraard eigen baas over jouw geld. Want je hebt altijd de mogelijkheid en het recht om, zonder opgaaf van reden, een betaling ongedaan te maken. Ook kun je de machtiging op elk willekeurig moment stopzetten. Eén telefoontje of e-mail berichtje is voldoende. Daarom is automatisch betalen veilig en gemakkelijk.

Belangrijk

Kiest je voor automatische incasso dan wordt deze in november voor het volgende kalenderjaar gedaan.
Lukt het niet direct om je contributie te incasseren dan wordt na twee nieuwe pogingen de betalingswijze door ons omgezet naar overschrijving.

Bij beëindiging van het lidmaatschap door jou vervalt gelijk de machtiging voor automatische incasso.