Stichting Blauwe Vogel '74

De AUHV sponsort diverse activiteiten voor de gehandicapte kinderen van de Stichting Blauwe Vogel '74. Deze activiteiten worden door de AUHV betaald uit een fonds waarin de AUHV-leden (vrijwillig) een bijdrage kunnen doen.

Bij Stichting Blauwe Vogel ’74 kunnen kinderen met een beperking uit de regio Utrecht van oktober t/m april iedere week onder deskundige begeleiding zwemmen. Door te spelen en te sporten, kunnen kinderen leren dat ze wel doelen kunnen behalen, ook al geloven anderen daar soms niet in. Ook kinderen die bij een “normale” sportvereniging niet terecht kunnen, zijn bij Stichting Blauwe Vogel '74 welkom.

Een jaarlijkse terugkerende gesponsorde activiteit is bijvoorbeeld een volledig verzorgd dagje uit. Daarnaast ondersteunt het AUHV-fonds de Stichting Blauwe Vogels '74 financieel waar mogelijk.

Meer informatie over de Stichting Blauwe Vogel '74 is op de website te vinden.