Schoonmaakactie Plas Vechten en 2e Veld

Dinsdag, 15 april 2014

De zogenaamde 'Operationele groep' van de AUHV houdt regelmatig schoonmaakacties in de regio. Deze club met vrijwilligers ging onlangs aan de slag bij Plas Vechten en het 2de Veld. Het resultaat was een volle aanhangwagen met troep en een aanzienlijk schonere waterkant.

Er is veel klein spul meegenomen bij Plas Vechten, maar bij het 2de Veld werd niet veel vuil aangetroffen. Binnenkort wordt met de boot vervolg gegeven aan deze actie op het water.

Wil jij ook je steentje bijdragen? Geef je op bij de operationele groep en meld je aan voor een schoonmaakactie!