Nachtvissen Nedereindse Plas

Ontheffing nachtvissen Nedereindse Plas

Sinds 2018 is het mogelijk om met een ontheffing van de AUHV 's nachts te vissen op de Nedereindse Plas. Normaal gesproken is het verboden toegang tussen zonsondergang en zonsopkomst.

De AUHV heeft met het recreatieschap De Stichtse Groenlanden een overeenkomst getekend, hierdoor kan de AUHV Karpergroep 50 ontheffingen voor nachtvissen vergeven. De kosten van de ontheffing voor nachtvissen bedraagt € 75,- per jaar.

Momenteel zijn alle ontheffingen voor nachtvissen vergeven en is er een wachtlijst.
Je kunt je inschrijven door een e-mail te sturen naar karpergroep@auhv.nl

Je dient de volgende gegevens door te geven:
- Naam
- Foto AUHV VISpas (voor adres en bewijs lid te zijn van de vereniging)
- Telefoonnummer (geen verplichting)
- Kenteken auto (dit i.v.m. auto laten staan op de parkeerplaats)

Door je in te schrijven ga je akkoord met de regels voor deze ontheffing.
Bij overtreden van deze regels kan je ontheffing zonder restitutie worden ingenomen.
Klik hier voor het reglement.

De (50) passen voor 2024 zijn allemaal vergeven. In het najaar van 2023 zijn er 9 passen opgezegd, een aantal leden hebben niet gereageerd of afgezien van de ontheffing waardoor het verloop in totaal 12 is geworden dit jaar.

De wachtlijst is (laatst bijgewerkt op 13-03-2024):
DM, CH, LH, JT, MKl, JRe, VH, BP, JS, SvdC, JM, MT, BvdW, BdR, NvdD, DH, RvB, GvD, OK, GO, YA, WvR, LA, SO, MdV, MKe, MAg, RLe, MlB, RR, RdW, ReW, FdR, RvdV, RN, RP, JK, JvL, CvdM, JRh, VvL, PdB, CL, JC, DRe, DB, ArM, DAC, LvM, JgpD, MiJ, BjB, PH, SvW, BdJ, Dco, RvDo, Bah, RvD, MaV, MOu, RvZ, ToHe, MaFu, AnKe, KeVe, DaDe, RvdZ, MfF, DOk.

Voor overige vragen kun je contact opnemen met de karpergroep via de mail karpergroep@auhv.nl

Regels betreft wachtlijst en meerdere ontheffingen:
- Wanneer je op de wachtlijst staat én je krijgt een boete voor een overtreding op het betreffende water, dan zal je van de lijst verwijderd worden en kom je pas na 2 jaar weer in aanmerking om je in te schrijven.
- Wanneer je aan de beurt bent moet je hem nemen óf kom je opnieuw op de wachtlijst te staan (een jaar bovenaan blijven staan kan dus niet).
- Het is niet mogelijk om zowel een nachtvisontheffing van de Nedereindse plas als plas Strijkviertel te hebben, je mag wel één pas hebben en voor het andere water op de wachtlijst staan.