Algemene Ledenvergadering

Maandag, 6 mei 2024 (19:30)

Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2, Houten.

Het bestuur van de AUHV nodigt je uit voor de ledenvergadering, die op maandag 6 mei aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Toegang uitsluitend op vertoon van je AUHV bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2024.

1.Welkom en opening

2.Ingekomen stukken
Verzoeken waarover door de ledenvergadering een besluit moet worden genomen moeten uiterlijk 6 april ontvangen zijn bij de secretaris.

3.Mededelingen, o.a.
Inschakeling Dietz Communicatie & Strategie

4.Verslag vorige ledenvergadering
Het verslag van de ledenvergadering van 22 mei 2023 is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2023-2.

5.Jaarverslag 2023
Het jaarverslag is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad 2024-1 en op de AUHV-website.

6.Financiële zaken
•Financiële verantwoording over 2023.
•Verslag kascontrolecommissie.
•Décharge van het bestuur voor het gevoerde beleid.
•Begroting 2024; vaststelling contributie 2025.
De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 11 maart opvraagbaar via het secretariaat en zullen op de vergadering ter inzage liggen.

7.Verkiezing leden kascontrolecommissie

8.Verkiezing bestuursleden
Aftredend: voorzitter Simon Dekker.
Aftredend en herkiesbaar: algemeen bestuurslid: Gerard Raaphorst.
De vereniging bereikt nu het statutaire minimum aantal van 5 bestuursleden en zoekt dringend bestuursleden.
Leden die zich kandidaat willen als bestuurslid kunnen zich schriftelijk aanmelden, voorzien van motivatie en ervaring, bij de secretaris.

9.Presentatie “Hoe moet het nu verder”

10.Besluit “Mandaat van de ledenvergadering dat het bestuur tijdelijk uit minder dan 5 bestuursleden mag bestaan”

11.Wat verder ter tafel komt
Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.

12.Rondvraag

13.Sluiting