Lid worden van de grootste vereniging in de regio

Wist je dat de hengelsport na voetbal de sport is met de meeste leden?
Met het lidmaatschap van de AUHV ben je ook automatisch lid van Sportvisserij Nederland.

Bij de AUHV - voluit de Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging - ben je aan het goede adres voor je lidmaatschap. Met het lidmaatschapsbewijs, kortweg de AUHV VISpas krijg je niet alleen toegang tot een gigantisch aanbod van AUHV viswater, maar word je ook lid van de grootste en actiefste vereniging in de regio. Klik hier voor nog meer voordelen.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (per e-mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas en de  viswaterlijsten worden je automatisch binnen drie weken  per post opgestuurd..

De viswaterlijsten worden als service apart toegestuurd door de AUHV, de definitieve VISpas ontvangt u later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.

Uiteraard kun je ook bij één van onze verkooppunten inschrijven en de documenten meenemen.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.

Nachtvissen- en driehengel toestemming: gratis voor leden

Als lid van de AUHV kun je op het meeste van het AUHV-viswater GRATIS nachtvissen. Hier heb je geen nachtvissticker op je AUHV VISpas voor nodig.

Niet-leden (van de AUHV) mogen NOOIT nachtvissen in AUHV-viswater. Let op: in Utrecht en Houten gelden nachtviszones.

Met 3-hengels vissen is op een aantal aangewezen wateren voor AUHV-leden ook mogelijk om gratis te vissen met 3-hengels. Ook hiervoor is geen sticker op je AUHV VISpas nodig. Niet-leden mogen NOOIT met 3-hengels vissen in AUHV-viswater.

-> Meer informatie over het nachtvissen en vissen met 3 hengels

Gratis jeugdvergunning

Ben je (op 1 januari van het jaar) niet ouder dan 14 jaar en vis je nooit met meer dan één hengel? Dan kun je een gratis jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen . Lees wel eerst even de voorwaarden!

Automatische incasso

Ben je lid in het lopende kalenderjaar, dan wordt de contributie medio november geïncasseerd van je rekening. Na 2 nieuwe pogingen wordt je betalingswijze omgezet naar overschrijving en betaal je € 5,00 administratiekosten per jaar.