Bestel nu de AUHV VISpas 2014 online!

Dinsdag, 25 maart 2014

Vanaf nu is het mogelijk om de AUHV VISpas 2014 online te bestellen, en er direct mee te vissen! Bestel online, ga direct naar de waterkant met je geprinte bewijs en ontvang de VISpas binnen drie weken thuis!

Bij de AUHV - voluit de Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging ben je aan het goede adres voor een lidmaatschap. Met de AUHV VISpas krijg je niet alleen toegang tot een gigantisch aanbod van AUHV viswater, maar word je ook lid van de grootste, gezelligste en actiefste vereniging in de regio. En gratis nachtvissen op het meeste AUHV-water, ook mooi meegenomen.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief de lijsten van viswateren worden je automatisch binnen drie weken per post opgestuurd.

Uiteraard kun je ook gewoon terecht bij één van onze verkooppunten.

Profiteer ook!

Bijna 10.000 leden gingen je inmiddels voor. Naast lekker veel viswater en een lage contributie, profiteren zij als lid al van de volgende voordelen:

• Je bent lid van een lokale/ regionale vereniging, lekker dicht bij huis!
  • Je mag GRATIS nachtvissen en/of met 3 hengels vissen in het meeste AUHV-verenigingswater
  • Je ontvangt 3x per jaar het verenigingsmagazine Hengelsport rond de Domstad

Waar wacht je nog op? Bestel de AUHV VISpas 2014 en op naar de waterkant!

Vangze!