Hengelsport- en visbotenbeurs (video)

Dinsdag, 20 november 2012

Gelukkig, de jaarlijkse ‘Visbeurs’, zoals wij ‘m meestal noemen, blijft in Utrecht. Na jarenlang te zijn georganiseerd in de Veemarkthallen, kijken we allemaal uit naar de nieuwe locatie, de Jaarbeurs. Een prachtige plek natuurlijk, met een betere uitstraling en prima bereikbaarheid met het openbaar vervoer.

Er hebben zich meer standhouders gemeld dan ooit tevoren en dat zegt wel wat. Het tijdstip van de Utrechtse beurs is dan ook perfect om de nieuwe producten voor het komende jaar te laten zien aan nieuwsgierige sportvissers. Nieuw dit jaar is een ‘aparte’ karperbeurs binnen de beurs, Carpsquare. En natuurlijk ontbreken ook de visboten niet!

Ook de AUHV is aanwezig op de beurs om informatie aan de leden te geven. De actieve groepen zullen diverse demonstraties verzorgen en natuurlijk zijn er ook AUHV (jeugd)vergunningen te koop. Loop even binnen op onze stand! De openingstijden van de beurs zijn dagelijks van 10 tot 17 uur op zowel 30 november, 1 december als 2 december.

Kijk voor nieuws op www.hengelsportbeurzen.nl

Kortingsbon

Let op: in de advertentie van de beurs in dit magazine vindt u een kortingsbon, speciaal voor AUHV-leden, van € 2,50! Lees meer.

Lees ook: