10.000 leden voor de AUHV!

Woensdag, 12 november 2014

Deze zomer mocht de AUHV haar 10.000e lid inschrijven! In een volgend nummer van ons magazine en op deze site zullen we hier uiteraard uitgebreid op terugkomen. Dat heugelijke feit laten we natuurlijk niet zomaar passeren. We kunnen alvast verklappen dat het jubileumlid uit Maarssen komt en een dame is.

Verder zal de VISpas feestelijk worden uitgereikt op onze stand (079, hal 2) op de Hengelsport- en Visbotenbeurs in Utrecht, die eind deze maand plaatsvindt.

In ieder geval is dit ledenaantal een overduidelijk bewijs voor het feit dat de sportvisserij in de lift zit, en dat de AUHV - sinds de oprichting in 1925 - een aantrekkelijke en springlevende vereniging is. Besturen en vrijwilligers hebben daar altijd hard voor gewerkt. Deze mijlpaal is een fantastische beloning daarvoor.

We zien je graag op de beurs om dit mooie nieuws samen te vieren in onze stand!