Algemene Ledenvergadering AUHV

Maandag, 24 april 2017 (20:00)

Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten.

Het bestuur van de AUHV nodigt de leden uit voor de ledenvergadering, die op maandag 24 april aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Toegang uitsluitend op vertoon van uw AUHV-bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2017.

1. Welkom en opening

2. Ingekomen stukken
Verzoeken waarover een besluit moet worden genomen in de ledenvergadering moeten uiterlijk 4 weken voor de ledenvergadering ontvangen zijn bij de secretaris.

3. Mededelingen
• Viswaterbeheer en Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
• Visrechten Utrecht
• Visrechten Houten
• BOA’s en controles

4. Verslag vorige ledenvergadering
Het verslag van de ledenvergadering van 25 april 2016 is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2016-2.

5. Jaarverslag 2016
Gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2017-1.

6. Financiële zaken
• Financiële verantwoording over 2016.
• Verslag kascontrolecommissie.
• Décharge door kascontrolecommissie van het bestuur voor het gevoerde beleid.
• Begroting 2017; vaststelling contributie 2018.

De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 4 weken voor de vergadering opvraagbaar via de penningmeester en zullen op de vergadering ter inzage liggen.

7. Verkiezing leden kascontrolecommissie

8. Verkiezing bestuursleden
Leden die zich kandidaat willen stellen voor een bestuursfunctie, kunnen zich schriftelijk aanmelden - voorzien van motivatie, ervaring en kennis - bij het secretariaat.
Volgens het rooster zijn aftredend: Voorzitter Simon Dekker en bestuurslid Leo Harmsen; beiden zijn herkiesbaar. Aftredend en niet herkiesbaar is Wim Huisen.
Tussentijds aftredend is Danny Bok. Benoeming Martin Hoorweg.

9. Wat verder ter tafel komt
Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.

10. Rondvraag

11. Sluiting