Roofvisdag Utrecht

Donderdag, 15 december 2011

De Roofvisgroep van de AUHV organiseert voor haar leden op zaterdag 21 januari een roofvisdag in de Utrechtse binnenstad en de Kromme Rijn.

Op zaterdag 21 Januari staat er een bijzondere visdag op de agenda van de roofvisgroep. Na het succes van het afgelopen seizoen op het Utrechtse binnenwater gaan we dit water opnieuw bevissen. De grote verrassing van de vorige visdag in Utrecht was wel het feit dat er naast veel snoek ook meerdere mooie snoekbaarzen werden gevangen.

Dit is voor stadswater uniek te noemen. Helaas bieden behaalde resultaten in het verleden geen garantie voor de toekomst. De te bevissen wateren bestaan uit Kanaaleiland, Tuindorp, Overvecht, Park Bloeiendaal en voor de liefhebbers hebben we ook de Kromme Rijn tot onze beschikking. Het te bevissen water is over het algemeen vrij ondiep, houd hier rekening mee met je kunstaas keuze.

Voldoende ingrediënten voor een mooie visdag, echter zijn we wel afhankelijk van Koning Winter.

De huishoudelijke mededelingen;

• We verzamelen die dag rond half negen op de parkeerplaats van de Mac Donalds te Laagraven Ravenswade 1 Nieuwegein.
  • Kosten voor die dag zijn 3.50 euro,
  • Catch and release only,
  • Liefst zonder weerhaken,
  • Je aanmelding is succesvol als je van ons een bevestiging hebt ontvangen,

Aanmelding kan door te replyen of via de website van de roofvisgroep. Aanmelding via de website is tijdelijk niet mogelijk.(Hier wordt aan gewerkt)

-> Check hier het volledige programma van de AUHV Roofvisgroep.

-> Ga naar de agenda voor meer evenementen van de AUHV