Programma 2014 van de AUHV Roofvisgroep bekend.

Dinsdag, 10 december 2013

Ook in 2014 hebben we als AUHV Roofvisgroep weer de nodige activiteiten te bieden. Er moesten weer keuzes gemaakt worden maar we hebben weer een gevarieerd programma kunnen samenstellen met nieuwe items.

We hebben ook dit jaar weer iedere maand (behalve natuurlijk tijdens de gesloten periode) activiteiten gepland, tevens zijn er ook weer enkele zondagactiviteiten toegevoegd. Om organisatorische redenen is het aantal visdagen beperkt dus moeten er keuzes gemaakt worden, maar we zijn er toch weer in geslaagd om variatie aan te brengen en enkele opvallende activiteiten toe te voegen. Hieronder vind je het programma voor 2014. De dagen kunnen inhoudelijk om organisatorische redenen misschien nog wel wijzigen maar de datums staan vast.

Week Datum Activiteit / locatie
wk.   2 11-01 Meijepolder
wk.   6 08-02 Leidsche Rijn - Terwijde (indien mogelijk met porta's)
wk.   8 22-02 Wilnis - polder (Gastvisdag bij HSV Wilnis)
wk. 17 27-04 (zondag) Bootvissen op baars / snoekbaars met de worm (in gesloten tijd)
wk. 24 14-06 Stadswateren Utrecht / Ruigenhoekse Polder
wk. 28 12-07 Lek (boten + porta's)
wk. 32 09-08 "Finten" op de Nieuwe Waterweg
wk. 36 06-09 Linge (boten + porta's)
wk. 40 04-10 Hoge Vaart (boten + porta's)
wk. 44 01-11 Tull en 't Waal / Schalkwijk
wk. 46 16-11 (zondag) "Dood-aas" vissen (vanaf de kant)
wk. 52 27-12 Stolwijk - polders

Deelname

Voor deelname aan een cursusavond, lezing of praktijkdag wordt standaard een bijdrage gevraagd van € 3,50 per persoon per keer. Daar kunnen echter in sommige gevallen nog extra kosten bijkomen voor materiaal, vergunning, enz. Deelname is mogelijk voor leden van de AUHV en kan via dit formulier opgegeven worden.

Disclaimer

De AUHV Roofvisgroep organiseert geheel vrijblijvend activiteiten waardoor deelnemers in de gelegenheid gesteld worden om gezamenlijk hun hobby uit te voeren en van elkaar te leren en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteiten. Deelname aan activiteiten, georganiseerd door de AUHV Roofvisgroep geschiedt op basis van vrijwilligheid en geheel op eigen risico, de deelnemer vrijwaart daarbij tevens de AUHV Roofvisgroep en/of organisator van de activiteit tegen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteit. Met inschrijving op, of deelname aan een activiteit van de AUHV Roofvisgroep verklaart u kennis genomen te hebben van, en in te stemmen met het bovenstaande.

De roofvisgroep draait op een beperkt aantal betrokken leden. Daarbij kunnen wij jullie hulp goed gebruiken. Heb je af en toe tijd over of wil je zelf eens een visdag (helpen) organiseren?...... Stuur dan even een mail.