Uitslagen seniorencompetitie 2013

Vrijdag, 6 december 2013

Op maandag 8 april 2013 startte de seniorencompetitie van de AUHV Wedstrijdgroep. Na een koud voorseizoen met slechte vangsten ging het al gauw beter met redelijk tot goede vangsten. Er werd in verschillende wateren in en om Utrecht gevist met vrije hengelkeuze.

Na een spannende eindstrijd wist Bertus Pouw uiteindelijk te winnen. Ook de prijs voor de meeste vis ging naar Bertus. Het geheel werd afgesloten met een koppelwedstrijd. Onder het genot van een hapje en een drankje, vond de prijsuitrijking plaats. De prijzen werden beschikbaar gesteld door van Lahr Hengelsport, hiervoor onze dank.

De top-3 van de competitie 2013 ziet er als volgt uit:

1. 1e Bertus Pouw 41 pnt 55.450 kg
  2. 2e Rinus Venus 59 pnt 51.150 kg
  3. 3e Rob Teunissen 65 pnt 52.550 kg

Winnaars afsluitende koppelwedstrijd: Donald Janssen / Bertus Schoonhoven 5.940 kg

Voor inlichtingen en opgave 2014: houd de agenda op de website in de gaten. Voor vragen graag per mail contact opnemen met Bertus Pouw

Bron: AUHV Wedstrijdgroep