Lidmaatschap & contributie 2012

Donderdag, 10 november 2011

Alle leden: let goed op! Belangrijke informatie over uw AUHV-lidmaatschap en de contributiebetaling!

Lees hieronder de belangrijkste wijzigingen en tips:

Wijzigingen

Controleer uw gegevens op de adresstrook van uw verenigingsmagazine of uw VISpas 2011. Kloppen deze niet, geef uw wijziging dan zo spoedig mogelijk door aan het AUHV servicebureau via het formulier bij Lidmaatschap, dan komt het goed op uw VISpas 2012. Let in het bijzonder op uw geboortedatum.

Contributie

De contributie voor 2012 is, met goedkeuring door de ledenvergadering, verhoogd met € 2,50 naar € 30,00. Voor jeugdleden wordt de contributie verlaagd van € 18,00 naar € 10,00. Bent u een - door Sportvisserij Nederland vastgesteld - lid van meer hengelsportverenigingen, dan hoeft u geen te betalen en bedraagt uw contributie slechts € 14,00.

Betaling contributie

Uw contributie kan op verschillende manieren worden voldaan, maar denkt u a.u.b. ook aan een donatie aan het AUHV-fonds Blauwe Vogel ’74? Vul dan op de acceptgirokaart of internet bankoverschrijving een hoger bedrag in dan op uw rekening staat. Dit deel is dan automatisch voor het AUHV-fonds voor 'onze' gehandicapte kinderen van de Stichting Blauwe Vogel ’74. Voor meer informatie over dit fonds: www.blauwevogel74.nl

Acceptgiro

Omstreeks half november ontvangt u de acceptgiro voor betaling van uw AUHV lidmaatschap 2012. Onderteken deze en doe hem direct naar de post, dan heeft u nog voor het nieuwe jaar uw documenten in huis! Internet bankieren Maakt u de contributie over met internet bankieren? Vermeld dan alleen het 16-cijferige betalingskenmerk op de juiste plaats hiervoor (dus niet als mededeling). Ook andere gegevens worden door de automatische verwerking niet meegenomen.

Ook bij deze betalingswijze geldt dat als deze half november betaald wordt, u de AUHV visdocumenten voor het nieuwe jaar in huis heeft.

Automatische incasso

Heeft u een automatische incasso afgegeven dan krijgt u hiervoor ook dit jaar € 1,25 extra korting. Dit is de besparing op de kosten van aanmaak en verwerking van acceptgiro’s. Is incasso ook na herhaalde pogingen niet mogelijk, dan ontvangt u daarna een acceptgiro en vervalt de incassokorting.

Doen

Vul de acceptgirokaart vandaag nog in, onderteken deze en stuur ‘m zo snel mogelijk naar uw bank. Of doe vandaag de elektronische overschrijving en neem het betalingskenmerk van de acceptgirokaart over.

NIET doen

Maak geen eigen overschrijving, verzending van uw nieuwe documenten wordt dan ernstig vertraagd. Betaal niet op het Postkantoor, de betaler hiervan wordt niet altijd goed doorgegeven. Koop geen nieuwe VISpas, uw lidmaatschap wordt zonder tijdig opgezegd te zijn automatisch verlengd. U bespaart uzelf hiermee minimaal een dubbel lidmaatschap en inschrijfkosten.

Overig

Aanvraag en betaling van de AUHV 3-hengel-nachtvispas of Jeugdvergunning is ook mogelijk via onze website.