Roofvis Experience 29 september 2024

Dinsdag, 16 juli 2024

Mis jij de hengelsportbeurzen ook? Dat gevoel, het samen met je maten bijkletsen, dat reünie-idee om die vrienden van social nu echt tegen te komen? Op de Roofvis Experience van de Vereniging Nederlandse Roofvissers kan het. Dit jaar in De Rijp, bij Alkmaar.

Bij een beurs horen stands en die zijn er volop. Of laat je informeren over jouw droomreis naar die ultieme visbestemming. Er is een verloting, een 2e handsmarkt en er bestaat de (beperkte) gelegenheid om met een lokale visgids de polder in te gaan. En om het gezellig samenzijn te bevorderen is er natuurlijk een bar met lekker eten en drinken! Veel te veel om hier op te noemen dus kijk op de website en socials voor een actueel overzicht.

Meer info vind je op de website en natuurlijk op hun socials.

• Datum: Zondag 29 september 2024
• Tijd: 10:00 – 16:00
• Locatie: De Rijp, Noord-Holland Sportcomplex Oosterven
• Jan Ploegerlaan 2, 1483VR De Rijp
• Telefoon 0299-671875
• Toegang: Gratis voor VNR leden, niet-leden: €5,--.
• Parkeren: Ruime gratis parkeerplaats