Verslag van de Algemene Ledenvergadering

Zaterdag, 15 juni 2024

Op 3 juni jl. werd de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de AUHV gehouden in De Engel in Houten. Dit jaar waren er beduidend meer leden dan vorige jaren aanwezig in op de vergadering en er werden diverse stevige inhoudelijke discussies gevoerd, onder meer over onze relatie met de federatie MidWest Nederland.

Helaas moest scheidend voorzitter Simon Dekker vanwege ziekte verstek laten gaan. Daarom kon er geen passend afscheid worden verzorgd, dat volgt op een later moment. De vergadering ging in ieder geval akkoord met zijn voordracht als erelid. Martin Hoorweg zal tijdelijk de rol van waarnemend voorzitter vervullen.

Het hele verslag van de ledenvergadering is hier als PDF te downloaden.