Datum ledenvergadering verschoven

Dinsdag, 9 april 2024

De eerder aangekondigde datum van de algemene ledenvergadering is verschoven. De nieuwe en juiste datum is maandag 3 juni a.s.

Het bestuur van de AUHV nodigt je uit voor de ledenvergadering, die op maandag 3 juni aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten.

De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur.
Toegang uitsluitend op vertoon van je AUHV bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2024.

De agenda vind je hier.

Het jaarverslag 2023 is hier te lezen.

Let op: de eerder aangekondigde datum van 6 mei is door onvoorziene omstandigheden verschoven. Deze datum gaat dus niet door
Onze excuses voor het ongemak.