AUHV magazine in nieuwe opzet

Vrijdag, 23 februari 2024

Ons AUHV-magazine Hengelsport rond de Domstad wordt twee maal per jaar gratis toegestuurd aan leden en relaties van de AUHV. Onze vaste contentpartner van de afgelopen jaren Publishing House is onlangs helaas failliet gegaan. Daarom moesten we een andere partner zoeken en die hebben we gevonden in Drukkerij Westerlaan.

Dit betekent wel dat ons magazine per uitgave minder pagina’s zal krijgen, of zal wisselen in de omvang. Ook zal het geen extra artikelen uit Beet-magazine meer bevatten. Dat is heel jammer, maar we gaan het vanaf nu dus doen met alleen bijdragen van onze AUHV-leden.

Met drukkerij Westerlaan halen we daarbij een professionele club in huis voor de vormgeving en het drukwerk.

Wil je bijdragen aan ons magazine of onze website? Dan zijn je suggesties, artikelen, columns of stukjes van harte welkom via redactie@auhv.nl