Schoonmaakactie Leidsche Rijn

Zaterdag, 26 augustus 2023

Op zaterdag 23 september 2023 werken meerdere organisaties samen om de natuur een stukje schoner te maken. ‘Leidsche en Oude Rijn Schoon’ houdt in dat er van de binnenstad van Utrecht tot aan Alphen aan den Rijn op en rond de Leidsche en Oude Rijn zwerfafval geruimd gaat worden.

Genoeg van zwerfafval
Sportvisserij MidWest Nederland en de AUHV helpen deze dag graag mee! Ook wij willen een schone visstek toch? Zo laten we ook als sportvissers een goed beeld achter naar de buitenwereld. Vissen is niet alleen vangen is en ook wij hebben er schoon genoeg van dat er zoveel zwerfafval ligt.

Doe mee en meld je aan
Je kunt je als AUHV-lid (individueel) aanmelden om mee te doen via de website www.recyclevalley.nl
Of doe het met een groepje vrienden en vriendinnen!

Ook via de diverse actieve groepen van de AUHV (karpergroep, roofvisgroep, vliegvisgroep, wedstrijdgroep) worden vrijwilligers gevraagd.
Materialen worden verzorgd door Sportvisserij MidWest Nederland.