Ledenvergadering maandag 25 april 2022

Woensdag, 30 maart 2022

Het bestuur van de AUHV - Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging - nodigt je uit voor de ledenvergadering, die op maandag 25 april aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Toegang uitsluitend op vertoon van je AUHV bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2022.

Let op: als mogelijke nieuwe COVID-maatregelen een fysieke vergadering niet toelaten, zal een online vergadering worden gehouden. Deelname hieraan is uitsluitend voor leden die zich vóór 18 april 2022 op e-mailadres secretaris@auhv.nl aanmelden. In de onderwerpregel vermelden “aanmelding online vergadering” met in het bericht je voorletters, naam en AUHV-VISpasnummer. Je ontvangt een paar dagen vóór de vergadering een e-mail met een link en instructies waarmee je kunt deelnemen.

1.Welkom en opening

2.Ingekomen stukken

Verzoeken waarover door de ledenvergadering een besluit moet worden genomen moeten uiterlijk 4 weken voor de ledenvergadering ontvangen zijn bij de secretaris.

3.Mededelingen, o.a.
•Jaarplan 2022
•Clubhuis
•Jeugd
•Stand van zaken organisatie Sportvisserij Nederland
•Belangenbehartiging
•AUHV 100 jaar in 2025

4.Verslag vorige ledenvergadering
Het verslag van de ledenvergadering van 26 april 2021 is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2022-1.

5.Jaarverslag 2021
Het jaarverslag is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2022-1.

6.Financiële zaken
•Financiële verantwoording over 2021.
•Verslag kascontrolecommissie.
•Décharge van het bestuur voor het gevoerde beleid.
•Begroting 2022; vaststelling contributie 2023.
De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 4 weken voor de vergadering opvraagbaar via het secretariaat en zullen op de vergadering ter inzage liggen.

7.Verkiezing leden kascontrolecommissie

8.Verkiezing bestuursleden
Aftredend en herkiesbaar:
Secretaris Jim van de Burgt en bestuurslid Robin Blokhuijzen.
Het bestuur zoekt een bestuurder die de taken van Edward Broekhuizen kan overnemen. Deze moet thuis zijn in (gemeente)politiek en op niveau argumenten kunnen aandragen en verdedigen ten gunste van de sportvisserij. Leden (of leden die geschikte personen kennen) die zich hiervoor kandidaat willen stellen, kunnen zich schriftelijk aanmelden, voorzien van motivatie, ervaring en kennis, bij de secretaris.

9.Voorgestelde aanpassingen statuten
Het betreft wettelijke aanpassingen a.g.v. van de Wet Bestuur &Toezicht Rechtspersonen en update van verouderde artikelen.
Na goedkeuring door de ledenvergadering zal vervolgens het Huishoudelijk Reglement aangepast worden en ter goedkeuring voorgelegd aan de ledenvergadering in 2023.
De concept statuten zijn opvraagbaar bij de secretaris via secretaris@auhv.nl

10.Wat verder ter tafel komt
Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.

11.Rondvraag

12.Sluiting