Verslag AUHV seniorencompetitie 2021

Maandag, 10 januari 2022

De AUHV-seniorencompetitie hebben we ondanks corona toch nog uit kunnen vissen. En wat hadden we anders moeten doen in deze tijd? Vissen is voor de meesten van ons nog de enige hobby. De weersomstandigheden waren ons in ieder geval het hele jaar goed gezind (weinig of geen regen) zodat het goed toeven was aan de waterkant.

De vangsten waren erg wisselvallig. De ene week was redelijk vis te vangen, een week later bijna geen vis. Maar dat ligt natuurlijk aan het water, nooit aan de visser... Bertus Pouw wist voor de vijfde maal de competitie te winnen, van harte proficiat. Het competitiejaar werd afgesloten met één koppelwedstrijd, gevolgd door de prijsuitreiking. Met een hapje en een drankje aangevuld met wat sterke visverhalen hebben we de competitie toch nog goed af kunnen sluiten.

Uitslag competitie 2021
1. Bertus Pouw    47 pnt    41.840 kg
2. Riny Venus      51 pnt     39.050 kg
3. Nico Westphal 59 pnt    42.260 kg
4. Michael Sefcik 65 pnt     33.780 kg

Uitslag koppelwedstrijd
1. Bertus Pouw, Nico Westphal             7.980 kg
2. Rob Kluvers, + 75%                             5.040 kg
3. Charles Pouw, Bertus Schoonhoven 3.400 kg

De prijswinnaars op een rijtje!