Jaarlijkse koppelwedstrijd aan het ARK

Zondag, 29 augustus 2021

De jaarlijkse koppelwedstrijd van de AUHV is dit jaar gehouden in het Amsterdam-Rijnkanaal (Johan Wagenaarkade). Het weer was in orde, alleen de vis werkte op sommige stekken niet echt mee om er een compleet geslaagde dag van te maken. Ook was er op sommige momenten te veel scheepvaart om je feeder rustig te laten liggen. Een beetje reuring in het water is goed, maar dit was te veel.

In vak 2 en 3 werd de meeste vis gevangen, maar over de hele wedstrijd genomen was het niet al te best. De verzorging en de prijzen maakten natuurlijk veel goed. Zo werd het toch weer een geslaagde dag voor de AUHV-wedstrijdvissers!

De uitslag van de koppels
1. Bart Merkus - Gerard Elsing, 4920 gram.
2. Nico Westphal - Michael Sefcik, 4140 gr.
3. Hans Kramer - Rob Kluvers, 3260 gr.

Op de foto: links Bart Merkus, rechts Gerard Elsing.