Online ledenvergadering 26 april

Zaterdag, 10 april 2021

Gezien de corona-situatie heeft het AUHV-bestuur besloten de Algemene Ledenvergadering van maandag 26 april a.s. online te laten plaatsvinden. Een gedeelte van het AUHV-bestuur zal wel fysiek bij elkaar zijn bij deze vergadering.

Aanvangstijd en deelname
De vergadering begint (vanwege de avondklok) een half uur vroeger dan normaal: om 19.00.

Deelname aan de online ALV is uitsluitend voor leden die zich vóór 19 april 2021 op e-mailadres secretaris@auhv.nl aanmelden. In de onderwerpregel vermelden “aanmelding online vergadering” met in het bericht je voorletters, naam en AUHV-vispasnummer.

Je ontvangt een paar dagen vóór de vergadering een e-mail waarmee je kunt deelnemen.

Agenda
Op de agenda o.a. het jaarplan voor 2021, de jaarverslagen van 2019 én 2020, de financiële zaken en de kascontrole en de (her)verkiezing van bestuursleden.

Het bestuur hoopt je op maandag 26 april online te begroeten!