AUHV competitie 2021

Dinsdag, 30 maart 2021

Ondanks de op het moment nog steeds geldende lockdown voor wedstrijden, toch maar het wedstrijdprogramma voor 2021 van onze Wedstrijdgroep. Hopelijk kunnen we als het vaccinatieprogramma snel voortgang boekt dit jaar een volledig programma afwerken en weer genieten aan de waterkant van onze geliefde sport.

Uiteraard dus nu nog onder voorbehoud. Gelet op het aantal aanvragen om mee te kunnen vissen en het (beperkte) aantal plekken op sommige wateren, graag z.s.m. aan mij doorgeven of je wel/niet dit jaar mee gaat vissen.

6 wedstrijden vaste hengel + 6 wedstrijden vrije hengel

Datum - water - locatie - type - opmerking:
  • 03 april - Vecht - Andre v Duin - vrij - uitloten waterkant
  • *17 april - Eem Daatselaar - Baarn - vrij - uitloten waterkant
  • 01 mei - Vecht - Andre v Duin - vast - uitloten waterkant
  • 15 mei - Oude Rijn Krom - Woerden - vast - uitloten waterkant
  • 29 mei - AR-kanaal - Pouw Utrecht - vrij - uitloten waterkant
  • *19 juni - Hilversum kanaal - Inval.steiger - vast - uitloten waterkant
  • 03 juli - Bongenaar (ond) - Nieuwegein - vast - uitloten waterkant
  • 17 juli - Oude Rijn Krom - Woerden - vrij - uitloten waterkant
  • 31 juli - Bongenaar (ond) - Nieuwegein - vrij - uitloten waterkant
  • *14 augustus - Eem Daatselaar - Baarn - vast - uitloten waterkant
  • * 28 augustus - Hilversum kanaal - Inval steiger - vast - uitloten waterkant
  • 04 september - AR-Kanaal - Pouw Utrecht - vrij - uitloten waterkant
Verzamelen en uitloten om 07.30 uur, vissen van 08.30 tot 13.45 uur met 15 minuten pauze.

Let op: de met een * gemarkeerde wedstrijden beginnen een uur eerder. Dus om 6.30 uitloten en 7.30 vissen.

Extra wedstrijden

• 12 juni – 8- uurs wedstrijd (geloot koppel), AR-kanaal Eendenkooi, hengelkeuze vrij.
  • 11 september - slotwedstrijd, koppel, locatie nog niet bekend, met aansluitend de prijsuitreiking van de competitie.
  • 18 september - open wedstrijd met de Vaart-Poscar (Bongenaar/AR-kanaal)
Namens de wedstrijdcommissie, Dick Fasseur, 06-15086166, dickfas@live.nl