Ledenvergadering 26 april (evt. online)

Maandag, 29 maart 2021

Het bestuur van de AUHV - Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging – nodigt je uit voor de ledenvergadering die op maandag 26 april aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten.

De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Toegang uitsluitend op vertoon van uw AUHV-bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2021.

Corona

Let op: Als de corona-maatregelen een fysieke vergadering niet toelaten zal een online vergadering worden gehouden. Deelname hieraan is uitsluitend voor leden die zich vóór 19 april 2021 op e-mailadres secretaris@auhv.nl aanmelden. In de onderwerpregel vermelden “aanmelding online vergadering” met in het bericht je voorletters, naam en AUHV-vispasnummer.

Je ontvangt een paar dagen vóór de vergadering een e-mail waarmee u kunt deelnemen.

Check hier de route naar De Engel: