AUHV Jaarplan 2021 verschenen

Woensdag, 27 januari 2021

Afgelopen najaar is in samenwerking met Sportvisserij Nederland een AUHV Jaarplan 2021 gemaakt, om aan de diverse relaties en overheden zichtbaar te maken waar de AUHV voor staat en aan werkt.

Dit jaarplan is verzonden naar de raadsleden en wethouders van de gemeenten Utrecht en Houten, die sportvisserij in hun portefeuille hebben.

Het plan beschrijft de vijf kerntaken van onze vereniging: belangenbehartiging, versterken van sportparticipatie, voorlichting & educatie, controle & handhaving, en viswater & visstandbeheer.

Wil je het plan zelf eens doornemen? Het jaarplan is hier als PDF te downloaden.