AUHV-Leden, bedankt namens Stichting Blauwe Vogels!

Dinsdag, 15 december 2020

Het AUHV-bestuur ontving een enthousiaste bedankbrief van voorzitter Gideon Broekhuizen van de Stichting Blauwe Vogel ’74, de stichting ten behoeve van kinderen met een beperking waar veel AUHV-leden ieder jaar een bijdrage aan leveren bij het overmaken van hun jaarlijkse contributie.

Vorig jaar maakte de AUHV ruim € 7.500 over aan de Stichting, waarmee diverse sport- en spelactiviteiten voor de kinderen en hun begeleiders konden worden georganiseerd. Daarnaast was men erg verheugd met de AUHV-bijdrage aan het 45-jarig jubileumfeest van de Stichting, afgelopen zomer.

Namens de Stichting, alle kinderen en hun ouders/begeleiders: heel hartelijk dank! Meer informatie over de Stichting: www.blauwevogel74.nl

Stichting Blauwe Vogels

De AUHV organiseert/ sponsort diverse activiteiten voor de gehandicapte kinderen van de Stichting Blauwe Vogel '74.Deze activiteiten worden door de AUHV georganiseerd en betaald uit een fonds waarin de leden (vrijwillig) een bijdrage kunnen doen. Een jaarlijkse terugkerende activiteit is bijvoorbeeld een volledig verzorgd dagje uit. Daarnaast ondersteunt het fonds de Stichting Blauwe Vogels '74 financieel waar mogelijk.