AUHV VISpas 2021 - informatie over je contributie

Donderdag, 19 november 2020

Hij komt eraan! De AUHV VISpas 2021 wordt op dit moment geprint en zal - als je op tijd betaald hebt - vóór het nieuwe jaar bij jou in de bus vallen.

Acceptgiro en automatische incasso

In november ontvang je de acceptgiro voor betaling van je AUHV-lidmaatschap 2021. Onderteken deze en doe hem direct op de post. Is de betaling vóór 4 december ontvangen dan heb je nog vóór het nieuwe jaar je documenten in huis! Voor betaling per acceptgiro wordt €5,00 administratiekosten in rekening gebracht. Reden te meer om een incasso machtiging af te geven.

Is incasso na herhaalde pogingen niet mogelijk, dan ontvang je daarna een acceptgiro en worden administratiekosten berekend.

Online bankieren

Maak je de contributie over met internetbankieren? Let er dan op dat je het NIEUWE bankrekeningnummer gebruikt:NL04 INGB 0650 393 872 ten name van Sportvisserij Nederland. Vermeld ook alléén het 16-cijferigebetalingskenmerk op de juiste plaats hiervoor (dus niet als mededeling). Mededelingen worden door de geautomatiseerde verwerking niet gelezen.

Is de betaling vóór 4 december ontvangen dan heb je nog voor het nieuwe jaar uw documenten in huis!

Niet doen:

• Koop geen nieuwe VISpas, je lidmaatschap wordt zonder tijdige opzegging (vóór 1 oktober) automatisch verlengd. Je bespaart jezelf hiermee minimaal een dubbel lidmaatschap en inschrijfkosten.
  • Maak geen eigen overschrijving, de verzending van de nieuwe documenten kan dan flink vertraagd worden.
  • Betaal niet op het postkantoor, de betaler hiervan wordt niet altijd goed doorgegeven.

Bijdrage Blauwe Vogels '74

De contributie kan op verschillende manieren worden voldaan, maar denkt u a.u.b. ook aan een donatie aan het AUHV-fonds Blauwe Vogel ’74? Vul dan op de acceptgirokaart of internet bankoverschrijving een hoger bedrag in dan op je factuur staat. Dit deel is dan automatisch bestemd voor het AUHV-fonds voor “onze” gehandicapte kinderen van de stichting Blauwe Vogel ’74, waarmee de stichting allerlei activiteiten organiseert. Zie www.blauwevogel74.nl

Contributie 2021

De contributie voor 2021 is ongewijzigd:
  • voor gewoon lidmaatschap € 35,00
  • Voor jeugdleden € 10,00
  • Extra VISpas (*) € 16,25
(*) als je een door Sportvisserij Nederland vastgesteld lid bent in het nieuwe jaar van meer hengelsportverenigingen, dan hoef je maar één keer landelijke- en federatieve afdracht te betalen.

Gegevens wijzigen

Controleer je gegevens op de adresstrook van het verenigingsmagazine of je lidmaatschapsbewijs, de AUHV VISpas 2020. Kloppen deze niet, wijzig dan je gegevens via www.mijnsportvisserij.nl.