Vanavond: AUHV start met karpercommissie!

Woensdag, 10 april 2013

De AUHV zet zich al een aantal jaren in voor de karpervismogelijkheden in en rondom Utrecht. Wij willen deze activiteiten graag zichtbaarder maken voor de leden. Daarom nodigt de vereniging jou uit om de informatieavond van de nieuw te vormen karpercommissie bij te wonen.

De informatieavond/discussieavond vindt plaats op woensdagavond 10 april 2013 en vindt plaats in Restaurant de Engel te Houten. De zaal is open vanaf 19.30 en informatieavond start om 20.00 uur.

De avond vindt plaats onder leiding van Gerben Koopmans, lid van de AUHV, werkzaam bij Sportvisserij Nederland en karpervisser in hart en nieren (foto).

Je bent van harte welkom om:

• Jouw wensen kenbaar te maken;
  • Met ideeën en suggesties te komen;
  • Je vragen te stellen;
  • Je aan te melden voor de karpercommissie.

Voor vragen kun je terecht per mail

Onder de aanwezigen wordt een mooi aaspakket verloot!

Tot de 10de!

Informatieavond karpercommissie poster