AUHV zoekt lobbyisten

Zaterdag, 13 juli 2019

Ben jij een sport(vis)liefhebber en heb je politieke ervaring bij voorkeur in de gemeente Utrecht of omgeving? Wil jij actief bijdragen aan de beeldvorming van sportvissen in een politieke omgeving? Wil jij jouw netwerk uitbreiden met die van ons? We zoeken vrijwilligers die willen lobbyen op dossiers als viswaterbeheer, sport, recreatie en welzijn. Heb jij die ervaring en wil je iets voor de sportvisserij betekenen? Dan gaan we graag met je in gesprek!

De Algemene Utrechtse Hengelsportvereniging (AUHV) heeft bijna 10.000 leden en is daarmee een van de grootste verenigingen in Utrecht / Houten. Het is een actieve vereniging met een stevig bestuur. De contacten met de gemeente, provincie en het waterschap vragen veel tijd. Daarom zijn we op zoek naar 2 vrijwillige belangenbehartigers:

• Een vrijwillige belangenbehartiger t.a.v. sport, recreatie en welzijn
  • Een vrijwillige belangenbehartiger t.a.v viswaterbeheer

Meer informatie en aanmelden via de website van federatie Sportvisserij MidWest Nederland.