Viswedstrijd voor jongeren is een succes

Vrijdag, 12 augustus 2011

HOUTEN - Met 28 deelnemers kan de viswedstrijd voor jongeren een groot succes genoemd worden. Het jongerenwerk van 'van Houten&co' organiseerde afgelopen zaterdag een viswedstrijd voor jongeren tussen de 11 en 23 jaar.

(foto: 't Groentje)

Omdat er zo veel deelnemers waren wil het jongerenwerk van 'van Houten&co' vaker viswedstrijden gaan organiseren. Zo wil jongerenwerker Knopper een viswedstrijd in oktober in de herfstvakantie en rond maart/april in de krokusvakantie gaan plannen.

Ben jij dus vaak aan het vissen en lijkt het je leuk mee te doen, dan kan je je opgeven en meer informatie krijgen door een e-mail te versturen. Verdere informatie over de wedstrijd zal dan toegestuurd worden.

Bron: 't Groentje