Verslag 2e wedstrijd AUHV Wedstrijdgroep

Dinsdag, 23 april 2019

Voor de 2e wedstrijd moest er wel een stukje worden gereden, maar dat was volledig de moeite waard. Het wedstrijdparcours was uitgezet op de Eem bij Baarn, in de keerbocht.

Niet voor iedereen was het makkelijk te vinden; 15 man stonden op de juiste plek maar Hans Kramer had een probleem met links en rechts. De latere winnaar (stek 1) liep te mopperen dat het maar een slechte plek was, midden in de bocht. Na het eerste fluitsignaal werden er al gelijk mooie vissen binnengehaald.

Het weer was schitterend en de vis liet het zeker niet afweten. In het eerste vak liet Bertus (de mopperaar) Schoonhoven 9.300 gram aantekenen en was Ton Schalkwijk een goede tweede met 5.350 gram. In het tweede vak was Nico Westphal eerste met 8.100 gram en Anton Kamp tweede met 6.550 gram. Al met al een zeer geslaagde dag, met dank aan de Snoekbaars Baarn voor het ter beschikking stellen van het wedstrijdwater.

Rob Kluvers