Federatiekampioenschap feedervissen

Woensdag, 10 april 2019

Op zaterdag 18 mei a.s. vindt het federatiekampioenschap feedervissen plaats (tevens selectie voor het Open NK Feeder). VISpashouders van alle verenigingen van MidWest Nederland kunnen meedoen: dames, heren, junioren en jeugd.

Sportvisserij MidWest Nederland pakt uit en komt met een goedgevulde prijzenpot (€ 1000,--) en een mooi podium. Er wordt gevist in het Noord-Hollands kanaal ter hoogte van Neck (traject Kanaaldijk tot aan Neckermolen) van 10 tot 15 uur. Verzamelen in het clubgebouw van de HVZ, Zuiderweg 72g, 1456 NH Wijdewormer, vanaf 7:30 uur.

Aanmelding
Het inschrijfgeld bedraagt € 10,--. Opgeven vóór 13 mei via de website van de federatie.