Streetfishing Utrecht: roofvis in de stad

Woensdag, 20 juni 2018

The battle continues… Na het grote succes van vorig jaar wordt ook dit jaar de streetfishing competitie georganiseerd door federatie MidWest Nederland.

Afgelopen 10 juni was Utrecht weer het decor voor de spannende strijd tussen de ingeschreven teams. Op 24 juni volgt de laatste wedstrijd, dan in Amsterdam.

Er werd lekker gevangen in de binnenstad, zo werd ons meegedeeld. Reden te meer om het ook zelf eens te proberen in onze mooie grachten en singels! De uitslag van de wedstrijd staat op de site van de federatie. Op hun Facebookpagina een uitgebreid fotoverslag.