Leren hengelen in Leidsche Rijn

Zaterdag, 12 mei 2018

Op zaterdag 26 mei a.s. organiseert de AUHV de jaarlijkse hengeldag voor jeugdige vissertjes t/m 14 jaar. Locatie: Plas Veldhuizen, Leidsche Rijn. Van 10.00 tot 13.00 uur zijn er verschillende activiteiten gepland. Ook de ouders zijn natuurlijk van harte welkom!

Alle kinderen die op een leuke manier kennis willen maken met de hengelsport moeten dus op zaterdagochtend 26 mei a.s. naar Plas Veldhuizen aan de Aardaker in Leidsche Rijn (Utrecht) komen. In het kader van Nationale Hengeldag wordt hier dan weer de jaarlijkse AUHV jeugdhengeldag gehouden.

Nationale Hengeldag
Het doel van Nationale Hengeldag is om iedereen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met de hengelsport. Aan Plas Veldhuizen heeft de Algemene Utrechtse Hengelaarsvereniging (AUHV) diverse activiteiten gepland. De kinderen krijgen informatie en kunnen zelf ook een tijdje vissen, er is een aquarium en er zijn werplessen en demonstraties. Voor materiaal wordt gezorgd. Men hoeft geen lid te zijn van de AUHV om mee te doen.

Tot zaterdag 26 mei aan Plas Veldhuizen!