Roofvisgroep - Leidsche Rijn -Terwijde 25-02-2017

Dinsdag, 28 februari 2017

Nog geen twee weken geleden was de doodaas visdag in Utrecht in de sneeuw en vandaag stond er weer een dagje vissen in Utrecht gepland. Gelukkig was het warmer dan twee weken geleden, maar volgens buienradar zou er ’s ochtends nog een flinke bui vallen. Gelukkig zit buienradar er ook weleens naast, want op een paar spetters na is er geen bui gevallen die dag.

Sjors was er deze keer ook weer bij en dat kwam goed uit, want het water waar we gingen vissen is het thuiswater van Sjors. Hij heeft ons de hele dag de beste plekken van Leidsche Rijn en Terwijde laten zien.
- Het verslag van deze dag - door Marco - staat op de site van de Roofvisgroep.
- De foto's kun je bekijken in het foto album onder de knop "Foto's" onder de tab "AUHV" bovenaan deze pagina.