AUHV neemt deel aan AH Sportweken

Dinsdag, 23 augustus 2016

Vanaf 22 augustus kunnen klanten van 41 Albert Heijn winkels in de regio Utrecht sparen voor 'proefsporten'. Ze ontvangen stickers bij hun boodschappen. Bij 10 stickers kun je maximaal 7 keer sporten bij een deelnemende sportvereniging. De AUHV doet ook mee!

Klanten met een volle spaarkaart kunnen op 25 september gratis deelnemen aan alle activiteiten op onze Open Dag in het Griftpark in Utrecht. Er is die dag veel te doen: leren werpen met een vliegvishengel, tuigjes maken, drillen met een heuse drilsimulator, een werpbattle, een voerboot uitvaren, er zijn goodybags en nog veel meer.

Gratis hengel

Op vertoon van je volle AH-Spaarkaart ontvang je een gratis hengel! Daarnaast worden voor AH-spaarders tussen 14:00 en 15:00 uur exclusieve clinics georganiseerd. Meld je hier gratis aan.

De spaaractie

Van 22 augustus tot en met 11 september 2016 ontvang je bij de deelnemende Albert Heijn-winkels één Sportzegel bij elke 10 euro aan boodschappen. Met 10 zegels heb je een volle spaarkaart en kun je 7 keer gratis proefsporten, tot wel 3 keer bij dezelfde club. Meer informatie lees je hier: http://sport.nl/ah

De spaarkaart

Kom sportvissen op 25 september in Utrecht!

Op 25 september is er voor jong en oud, beginner of 'viscrack' de gelegenheid om je sportvishart op te halen.

Schrijf dus in je agenda en meld je alvast gratis online aan:

• 25 september 12:00 - 18:00 uur
  • Griftpark Utrecht