Jaarlijkse 8uurs wedstrijd vervist

Maandag, 11 juli 2016

Rob kluvers schreef een kort verslag van de jaarlijkse 8-uurs wedstrijd van onze Wedstrijdgroep, die onlangs plaatsvond.

"Onlangs was het weer zover voor de deelnemers van de wedstrijdgroep; de Lage Vaart bij het Kotterbos was het wedstrijddecor dit jaar. Nadat door loting de koppels waren samengesteld (er waren dit jaar zeven koppels) kon de wedstrijd beginnen.

Het zat ons dit jaar wederom niet mee, veel vuil op het water en de vis had ook niet veel zin in het aangeboden aas. Nadat het eindsignaal had geklonken kon het wegen beginnen.

De einduitslag is als volgt:

1. Marco van Buuren/ Hans Kramer 12.100 kg
  2. Nico Westphal/ Donald janssen 7.150 kg
  3. Ari Quakernaak/ Hans Bosch 6.550 kg
  4. Rob Kluvers/ Loek Schalkwijk 3.500 kg
  5. Fred v.t. Pad/ Bertus Schoonhoven 2.450 kg
  6. Michel Sefcik/ Michel Sefcik 1.180 kg
  7. Dick Fasseur/ Gerard Fasseur 0.550 kg

Ondanks de tegenvallende vangsten wederom een gezellige visdag geweest met in de pauze de nodige versnaperingen aangeboden door de wedstrijdcommissie welke er best ingingen.

Namens de Wedstrijdgroep: Rob Kluvers"