Vier nieuwe BOA's voor de AUHV!

Donderdag, 14 april 2016

Mooi nieuws uit de Controlegroep van de AUHV: we hebben vier nieuwe BOA's 'in dienst'. Morgen wordt Omar als laatste van de vier officieel beëdigd. Welkom bij de club mannen!

Vanaf heden zullen de heren (Ricor, Eelco, Wim en Omar) zich bezighouden met controle aan en op het water, ook 's nachts. Ze zijn goed opgeleid, hebben al de nodige ervaring met het controleursschap en hebben goede contacten met de politie. De kans is groot dat je ze binnenkort aan de waterkant tegen komt.

Let op: de mannen vissen zelf ook, maken graag een praatje en bijten niet, zeker als je alles goed voor elkaar hebt ;)

Ricor
Eelco

Wim

Omar

Controle is essentieel. Sommige sportvissers nemen het niet zo nauw met de regels en verpesten het voor een grote groep anderen. Zij zorgen voor overlast, laten rommel achter, beschikken niet over de juiste papieren of nemen bijvoorbeeld vis mee waar dat niet is toegestaan.

Naast deze vier BOA's heeft de AUHV de beschikking over een flink aantal verenigingscontroleurs. Ook zij voeren regelmatig controles uit aan de waterkant.

BOA's en verenigingscontroleurs, tijdens een 'controle-overleg' in Houten.

We heten de heren van harte welkom en zien uit naar een fijne samenwerking!