Alle leden welkom op de ALV op 25 april!

Maandag, 11 april 2016

Het bestuur van de AUHV - Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging nodigt je van harte uit voor de jaarlijkse ledenvergadering, die op maandag 25 april aanstaande zal worden gehouden in Restaurant “De Engel”, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten

De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur.

1. Welkom en opening

2. Ingekomen stukken

Verzoeken waarover een besluit moet worden genomen in de ledenvergadering moeten uiterlijk 4 weken voor de ledenvergadering ontvangen zijn bij de secretaris.

3. Mededelingen:
  • Viswaterbeheer en Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
  • Streetfishing
  • Visrechten Utrecht
  • BOA’s & controles
  • Karperuitzettingen
  • Fort Blauwkapel
4. Verslag vorige ledenvergadering

Het verslag van de ledenvergadering van 20 april 2015 is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2015-2.

5. Jaarverslag 2015

6. Financiële zaken

• Financiële verantwoording over 2015.
  • Verslag bevindingen kascontrolecommissie.
  • Décharge door kascontrolecommissie van het bestuur voor het gevoerde beleid.
  • Begroting 2016; vaststelling contributie 2017.

De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 4 weken voor de vergadering opvraagbaar via de penningmeester en zullen op de vergadering ter inzage liggen.

7. Verkiezing leden kascontrolecommissie

8. Verkiezing bestuursleden

Leden die zich kandidaat willen stellen voor een bestuursfunctie kunnen zich schriftelijk aanmelden, voorzien van motivatie, ervaring en kennis bij het secretariaat. Volgens het rooster zijn aftredend: Secretaris Jim van de Burgt, en de bestuursleden Edward Broekhuizen en Robin Blokhuizen. Allen zijn herkiesbaar.

9. Wat verder ter tafel komt

Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.

10. Rondvraag

11. Sluiting

Napraten met een drankje en hapje.