Jeugdvisdag 2012 groot succes! (foto's)

Zaterdag, 26 mei 2012

Vandaag organiseerde de AUHV in het kader van de Nationale Hengeldag de jaarlijkse Jeugdvisdag aan de Rietplas in Houten.

Net als vorig jaar was zowel de opkomst als het weer uitstekend: tientallen viskids hebben zich prima vermaakt in stralend weer. Er werden enkele bijzondere vissen gevangen en veel kids gingen met een heuse sportvisdiploma naar huis. Alles onder toeziend oog van enkele vismeesters en vrijwilligers van de vereniging.

Vandaag was er ook 'hoog bezoek': Marco Kraal, presentator van Vis-TV, kwam een kijkje bij de AUHV nemen tijdens zijn tour door Nederland. Het leverde mooie momenten op met veel foto's en handtekeningen voor de kids. Ook werden er opnames gemaakt door FlinqTV/ Sytse van der Harst, vaste cameraman van Visblad TV, voor de promotiefilm van de AUHV. Deze film zal binnenkort op deze website te zien zijn!

Hieronder enkele beelden van de zeer succesvolle en zonovergoten Jeugdvisdag:

Al vroeg stonden er tientallen hengels met tuigjes kaar voor alle viskids.

Binnen 10 minuten sloegen de AUHV viskids al toe met deze prachtige zeelt, die netjes en vakkundig direct weer terug werd gezet.

Een lange slinger van vissende kids aan de Rietplas. Mooi gezicht!

En het bezoek van Marco leverde mooie momenten op.

Klik hier voor meer foto's in het foto-album.

Tot volgend jaar!