Laurens Visvrienden

Maandag, 22 februari 2016

Hengelsportzaak in Houten met eerbetoon aan Lauren die op 11-jarige leeftijd overleed aan kanker.

Wat een ramp! De 11-jarige zoon van Leo van Vliet en Trea Vermeij overlijdt in de nacht van 22 april 2013 aan de gevolgen van kanker. Lauren had één grote droom: actief zijn in de hengelsportbranche. Samen met de visvrienden van Lauren besluiten zij daarom zijn droom te vervullen. Een jaar geleden opende Lauren’s VisVrienden haar deuren, op 28 februari 2015.

Onder leiding van Leo en Jonnie de Bie, Lauren’s grootste visvriend, gingen de visvrienden aan de slag. Ze kozen een pand aan de Hoofdveste 26 in Houten, vlak bij de afslag Houten aan de A27 en 150 meter van Lauren’s favoriete visplek. Ze toverden het om tot een hengelsportzaak die de zintuigen prikkelt. Een ruime overzichtelijke winkel met een breed assortiment, waar hengelsporters van heinde en verre zich graag deskundig laten adviseren. De winkel is een eerbetoon aan Lauren wiens hart helemaal uitging naar het vissen. Uren kon hij aan het water vertoeven, of hij nu veel of weinig ving.

Sinds de opening is het een populaire winkel onder hengelsporters. LVV was zelfs finalist voor Houtens Ondernemerstalent van het jaar! Direct bij binnenkomst ligt een vijver met koikarpers en steuren waar een hengelsportplek volledig is ingericht met Lauren’s eigen visspullen. Als teken van eeuwige vriendschap en verbinding dragen de visvrienden een speciaal armbandje met een visje als hanger. Niet alleen de visvrienden - ook vele klanten dragen het inmiddels omdat zij zich verbonden voelen met de passie en de positieve energie van Lauren en zijn visvrienden.

De winkel is een allround hengelsportzaak waar zowel de witvisser, roofvisser, karpervisser als de forelvisser aan zijn trekken komt, en gericht op continuïteit. Enerzijds om Lauren een vaste plek in onze wereld te geven en anderzijds om de energie, passie en het hart van de hengelsporter te eren!

Lauren’s VisVrienden
Hoofdveste 26