Wedstrijdverslag AUHV - De Vaart Poscar

Dinsdag, 29 september 2015

Onlangs vond de vriendschappelijke jaarlijkse wedstrijd tussen de AUHV en De Vaart Poscar plaats. Ruim 45 vissers deden mee op twee verschillende locaties. Bert van Sandwijk van de Nieuwegeinse vereniging maakte een verslag.

Voor de jaarlijkse vriendschappelijke viswedstrijd met onze zustervereniging uit Utrecht op zaterdag 19 september, hadden zich ruim 45 vissers zich aangemeld. Voor de wedstrijd in de Bongenaar met de vaste hengel waren het er ruim 20, voor de feederhengel 25, waarvoor het Amsterdam-Rijnkanaal op de Vuilkopsekanaaldijk bij van Wijk het strijdperk was.

-> Lees hier het hele verslag (pdf)

Meer weten over wedstrijdvisserij in de regio Utrecht? Klik hier!