Werpavonden 2012 vliegvisgroep The Leader

Donderdag, 12 april 2012

In mei organiseert de vliegvisgroep van de AUHV, The Leader, 3 werpavonden voor hun leden, en leden van de AUHV zijn eveneens welkom op deze activiteit.

De avonden staan steeds in het teken van een specifiek vliegvisthema.

De eerste avond op 9 mei is een algemene werpavond waarbij de instructeurs zullen inspelen op de specifieke behoeften van de leden. Na de inventarisatie van de behoeften zullen wij uiteengaan in verschillende groepjes en hetgeen behandelen dat voorgesteld is.

De tweede avond op 16 mei staat in het teken van dubbelhandig werpen en onder leiding van Hans Boomsluiter zal geoefend worden langs de oevers van de Lek. Het is van belang om te weten dat je over eigen materiaal moet beschikken en dat er wadend geoefend zal worden. Neem dus je waadpak of lieslaarzen mee.

De derde avond op 23 mei besteden wij aan de waterworpen. Ook in dit geval is het nodig om je waadpak mee te nemen.

De werpavonden worden aan het recreatieterrein Tull en 't Waal (ingang Oostzijde) gehouden nabij het gelijknamige dorpje. De aanvangstijd is 20.00 uur. De geïnteresseerden melden zich aan door een mail te sturen.

Bron: vliegvisgroep The Leader