Verslag Algemene Ledenvergadering

Vrijdag, 12 juni 2015

Afgelopen maand vond de Algemene Ledenvergadering van de AUHV plaats. Inmiddels is het verslag hiervan beschikbaar. Lees 'm hieronder op onze site of in ons magazine Hengelsport Rond de Domstad, dat 18 juni weer bij al onze leden op de mat ploft.

Voorzitter Simon Dekker sprak bij aanvang een speciaal dankwoord uit naar alle vrijwilligers van de AUHV: een klein leger van zeer betrokken sportvissers die vaak al jarenlang actief zijn op tal van terreinen. Eén daarvan is Rein Dragt. Rein werkt al jaren als AUHV-vrijwilliger in de groep watermonsternemers. Hij wordt daarvoor door de voorzitter in het zonnetje gezet en benoemd tot lid van verdienste. Simon geeft hem de bijbehorende speld en enveloppe en bloemen.

Rein Dragt, lid van verdienste

Verder werd in gegaan op het Streetfishingevent in Utrecht (28 november), de nachtviszones in Utrecht, de AUHV-jeugdactiviteiten, de dierenwelzijsdiscussie, en meer. Vanaf 2016 wordt de contributie na jaren weer verhoogd, met 2,50 naar 32,50.