Inschrijving Utrechtse Karperkampioenschappen geopend

Vrijdag, 26 juni 2015

Na een succesvol kampioenschap in 2014, organiseert de AUHV Karpergroep in 2015 wederom drie karperwedstrijden in de regio Utrecht. Vanaf nu kun je je online inschrijven!

De organisatie van de karperwedstrijden heeft afgelopen weekend het wedstrijdparcours en de reglementen bepaald voor de Utrechtse Karperkampioenschappen 2015. Tijdens een gezamenlijke karpersessie is uiteindelijk gekozen voor de volgende locaties:

• ARK 10 juli t/m 12 juli(week voor aanvang stek bekend)
  • Haarrijnse Plassen 4 september t/m 6 september
  • Plas Strijkviertel 9 t/m 11 oktober

Op het Amsterdam-Rijnkanaal wordt het mogelijk om een week voor te voeren met de hoop dat er vele projectspiegels gevangen gaan worden.

Wijzigingen in regels

De belangrijkste wijziging is dat de deelnemers verplicht zijn zelf hun toiletemmer moeten meenemen en dat het kan zijn dat de buurman moet wegen. De organisatie vist zelf ook mee tijdens de wedstrijd voor de prijzen. De komende tijd zal de organisatie nog proberen een aantal sponsoren aan te trekken voor het schitterende evenement en ook wordt er een plattegrond gemaakt voor het Amsterdam-Rijnkanaal.

Het inschrijfgeld zal voor de drie wedstrijden €100,- bedragen en wordt naast de kosten volledig uitgekeerd als waardebonnen bij Hengelsport Utrecht. Inschrijven op een enkele wedstrijd is ook mogelijk, maar koppels die aan alle wedstrijden meedoen hebben voorrang en het algemeen klassement kan alleen gewonnen worden bij deelname aan tenminste twee wedstrijden.

Live verslag

In 2015 zullen de uitslagen ook weer live worden bijgehouden op de site. Dus schrijf je met je koppelmaat direct in. Dat kan hier.

'Heeft de organisatie nog wat gevangen?' vraag je je misschien af... Hierbij een collage van een korte nacht: