AUHV-Leden, bedankt namens Stichting Blauwe Vogels!

Maandag, 17 november 2014

Stichting Blauwe Vogel '74 maakt sporten voor lichamelijk gehandicapte kinderen mogelijk en vierde onlangs haar 40-jarig jubileum. De AUHV is vaste sponsor van de stichting en stond uiterard ook stil bij deze bijzondere mijlpaal.

Stichting Blauwe Vogels koos ervoor om geen receptie te houden, maar iets bijzonders te organiseren voor vrijwilligers en deelnemers: een compleet verzorgd weekend naar de Efteling. Het was een fantastisch evenement. Onlangs ontvingen we van voorzitter Jan Bakker bijgaande bedankbrief aan bestuur en alle leden van de AUHV, die we graag met je delen:

Geacht bestuur en leden,

Langs deze weg wil ik het Bestuur en leden van de AUHV bedanken voor de enorme bijdrage voor ons 40-jarig bestaan.

Het is gebruikelijk om een receptie te houden als je vereniging of Stichting 40-jaar bestaat. Wij hebben hier niet voor gekozen.

Wij hebben gekozen voor een weekend naar de Efteling en een BBQ voor alle deelnemers en begeleiding/vrijwilligers.

Het vieren van het jubileum bestond daarom uit 2 delen.

Ten eerste zijn we met 88 personen (deelnemers en begeleiding /vrijwilligers) 3 dagen naar park Bosrijk en de Efteling geweest. Mede dankzij het mooie weer zijn het 3 dagen geworden om nog lang op terug te kijken.

Ten tweede is er voor alle deelnemers en begeleiding/vrijwilligers een BBQ gehouden. Ook dit was, mede dankzij onze huisband, die bestond uit deelnemers en begeleiding/vrijwilligers en het mooie weer zeer geslaagd.

Daarom nogmaals onze dank aan het bestuur en de leden van de AUHV namens de kinderen van de Stichting Blauwe Vogel 74

Met vriendelijke groet Namens het Bestuur

J Bakker

Meer weten over Stichting Blauwe Vogels? Check de website!

Lees ook: