Uitslag Seniorencompetitie 2014

Maandag, 20 oktober 2014

Het 2e jaar van de seniorencompetitie zit er weer op en is tot de laatste wedstrijd spannend geweest. De AUHV-Wedstrijdgroep stuurde ons bijgaand verslag.

De start begon veelbelovend voor Rob Kluwers, hij wist de eerste vier wedstrijden overtuigend te winnen. Daarna had Rob een terugval, de druk werd hem misschien te veel.

Van de verschillende wedstrijdwateren in en om Utrecht, sprong de Vecht er positief uit omdat daar de meeste vis gevangen werd.
De competitie werd in de laatste wedstrijd beslist door Bertus Pouw. Hij wist koploper Jelle Schrijvers met 1 punt verschil te verslaan, waardoor hij voor de twee keer de competitie op rij wist te winnen. Er was een kleine troost voor Jelle, want hij wist de prijs voor de meeste vis te winnen met 100 gram verschil.

Het geheel werd afgesloten met een koppelwedstrijd, waarna de prijsuitreiking van de competitie en de koppelwedstrijd volgde.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd het seizoen 2014 afgesloten.

Einduitslag 2014

Winnaar Bertus Pouw, rechts Donald Janssen, links Jelle Schrijvers

1 Bertus Pouw 73 pnt 59.200 kg
2 Jelle Schrijvers 74 pnt 59.300 kg
3 Donald Janssen 81 pnt 50.100 kg

Koppeluitslag

Donald Janssen/ Bertus Pouw 2.050 kg
Meeste vis: Jelle Schrijvers 59.200 kg

Voor inlichtingen en opgave 2015

Bertus Pouw
Tel: 06-51912155

Donald Janssen

Het bestuur van de AUHV feliciteert Bertus met deze mooie prestatie en ziet uit naar een mooi vervolg van de Seniorencompetitie in 2015. Mooi werk mannen!